Happy Apple

2012 :((

as'slmuaikom . hai . hai . waa . da lame gile aku ta upload blog . cmne na upload blog . da busy je cllu . hehe . eh . banyak kowt teman na cite . tp . malas plak . hee xD . ckid2 ckup da . wwek :p . haish . taon 2012 ni . perit la bagi aku :(( cllu malang . cllu ad prob . aiya . sedih gile . n paling sedih . aku khlangn seorg yg aku sayang T.T  dia harga diriku . tp ckunk ta da :( . hm . tape la . redha je . na buad cmne ken . dia bkn untk aku n dia bkn jodoh aku . betul ta ? ap yg blku ad hikmah nya . aku kne sbar . kne kuad . ta bole lemah meyh . hehe , lumrah khdpan memey cmni :)) sumpah . aku takan couple da pas ni . perlu ke ? aku tanak laa . bukan juai mahal . tp . hati aku memang da t'tutup bagi org yg bername lelaki . aku da janji gan someone dlu . my ex . dia kate . bile tade dia t . dia cuoh aku study betul2 . k fine . sy ikowt ckp wawak :)) sy akan bljar elok2 . sy akan jage diri elok n maruah diri sy ni . walau awak tade dalm life sy da . tp saya still ingt jnji awak uh cmpai bile2 :') 
serius . stiap ayat yg kua dri mlot aku ni . ak srius . tade main2 la . da syg org tu syg la . aku takan mcri yg lain . aku ta brni na curang . tu je . sumpah . aku tanak main feel org . tu bukan diri aku :P
aku tataw ap yg akan jd kehdpn aku yang akan datang t . takut :(  T.T
hmm . pas ni myb aku da jrang online fb . malas la . bukan ad ap . baik aku tlg mak aku . main gitar . lepak . bljar tu aku bljar la . agak2 la ta bljar ken . haha . rugi duit mak bapak aku je bg duit >.<
 

No comments:

Post a Comment